torstai 9. kesäkuuta 2011

Nalle Puh-laukku

Vanhin neiti halusi kaverilleen lahjaksi jotain Nalle Puh - aiheista. Ompelin lahjaan lisukkeeksi farkkulaukun, johon aplikoin Nalle Puhin. Laukkuun mahtui hienosti Nalle Puh lehden kokoinen kirja.






Kaava: oma
Kankaat: farkkua kangasvaraston kätköista ja aplikointiin velouria ja froteeta

Kyselisin teiltä, jotka ootte paljon aplikoineet, että tekeekö teillä varsinkin froteeta aplikoidessa, että kun vastanukkaan aplikoi, niin tahtoo lankalenkit tursuta tikin väleistä näkyviin , vaikka myötänukkaan tulee loistavaa jälkeä? Minnuu niin häirittee tuo...

3 kommenttia:

Tanja kirjoitti...

Ihanan iloinen nalle puh!! Tosi kivannäköinen. =) Ja vaikka en ookaan paljo aplikoinu niin tuolla koneella ei oikeastaan tule juurikaan niitä lenkkejä näkyville, (piti oikein lähteä tarkasteleen nuita tekeleitä joita olin froteesta tehny), mut sit oli sellanen johon en ollu yhtään säätäny tiheemmälle sitä tikkiä niin sit oli niitä "lenksuja". (ja tossa koneessahan oli se aplikointi tikki erikseen, mut jos suoraan sillä tekee nii jää vähän "harvaksi" ja lenkit tulee helpommin/enemmän näkyville vastanukkaan aplikoidessa.)

kewa kirjoitti...

Upea laukku taas ja minulla tulee myös ne lenkit esiin, applikoin sitten vielä toisen kerran yli, aika paksu mutta parempi näin!!!

Sani kirjoitti...

Todella ihana!!!

Mun piti hetken tavata tota kysymystä ennen ku hoksasin :D, niin kauan aikaa ku edes aplikonut.. mut Mä olen kans tainut säätää vaan tikkiä tiheemmälle ja leveämmälle.